onsdag 19 juni 2013

Hej
Förlåt att jag inte skrev igår men jag hann inte. På söndagen for vi till helsingfors typ 4 tiden och båten for klockan 6. Vi hade inte så bra hytt men den fick duga. Jag gjorde egentligen inte så mycket extra på första dagen men jag såg i alla fall en jätte söt kille på båten, men jag var så dum i huvudet att jag inte frågade vad han hette och det harmittaa så mycket.
Nästa dag vaknade jag 8 tiden och gick och äta morgon mål. Sedan steg vi av båten och gick och hyra cyklar. Sedan cyklade vi till kneippbyn som fanns en vattenpark, pippi huset och mycket annat. Sedan cyklade vi till centrum och shopa lite, jag köpte två toppar och ett par shorts. Just före vi skulle gå på båten vi och ta en glass som va hekt sjuukt god. Sedan till båten igen.
På tisdagen var helt okej och jag pratade också med den snygga killen. Och annars tyckte jag att resan var lyckad. Men nu måste jag gå och sova godnatt.
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar